28 Haziran 2018 Perşembe

Kabaklı Arnavut Böreği


 İç malzemesi :
5 , 6 kabak 2 yumurta 100 gr beyaz beynir veya 2 kaçık yoğurt 1tatlı kaşığı karabiber 1 tatlı kaşığı tuz 1soğanyemekkik doğranmış Hamuru için 1 , 1.5 kilo un 1, 5 su bardağı su 1 tatlı kaşığı tuz Yapılışı : Önce hamurumuzu yoguralım 1saat dinlendirelim daha sonra hamuru ikiye bölüp bezelere ayıralım benim 18 bezem çıktı 9 alt 9 üst diye böldüm tabak büyüklüğünde açtım ve her katını sıvı yağla yagladım yarım saat beklerdim dinlensin diye hamurlarım sonra güzel acılırlar... 9beziyi açtım aralarını yagladım sonra büyütebildigim kadar büyütüp açtım yağlanmış tepaime yaydım... İç malzememiz hatırladım kabakları soyup rendeledim doğranmış soğanı ekledim yumurtayı peyniri yüzünü karabiberini ekleyip karıştırdım ...ve tepsiye yaydıgım hamurun üzerine her yerine gelecek şekilde yaydım .sonra diğer hamurlarımı açtım yagladım ve büyütebikdigim kadar büyütüp iç malzememim üzerine düzgünce yayıyorum kenarlarını kıvırıp üzerine tekrar sıvı yağ sürüyorum her yerine gelecek şekilde 180 derece fırında 40 45 dk pişiriyoruz... Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.