5 Haziran 2018 Salı

Limonlu Kurabiye🍋

Limonlu Kurabiye🍋
250gr margarin veya tereyağ
1 çay b. Sıvıyağ
1 su b. Pudra şekeri
2 yemek k. Nişasta (tepeleme)
1 yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 limon kabuğu rendesi
1 yemek k. Limon suyu
Aldığı kadar un (4-4,5 sb)
Üzeri için: pudra şekeri
Hazırlanışı: un hariç tüm malzemeler yoğurma kabına alınır iyice karıştırılır. Un azar azar kontrollü eklenerek ele yapışmayan yumuşak bir kurabiye hamuru elde edilir. Minik minik yuvarlanarak yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizilir önceden ısınmış 180 derece fırında  maksimum 15-20 dk hafif pembeleşene kadar pişirilir. (Dikkat edin çok kızarmasın kurabiyeler beyaz kalmalı) fırından alınan kurabiyeler ılıklaşınca bol pudra şekerine bulanır.
Not: bu ölçülerle yaklaşık 2 tepsi çıkıyor ben yarısını pudra şekerine bulayıp kavanoza koyuyorum bu şekilde uzun sürede tüketebiliyoruz kalan yarısını da saklama kabıyla  dondurucuya koyuyorum çıkarıp 10-15 dk sonra pudra şekerine bulayıp servis ediyorum😉 #limonlukurabiye #lemoncookie #unkurabiyesi #pastanekurabiyesi #misketkurabiye #minikkurabiye #kurabiyetarifleri #cookies #sunumyeriniz #sunumlariniz #nefissunumlar #sunumsepetim #lezzetkareleri #lezzetlerim #misss_lezzetler #gorsellezzetler #mukemmellezzetler #nefisyemektarifleri #hayatimmutfak #mutfakbecerileriniz #mutfaktakigurme #mavipembesunum #yemekrium #gulunsectikleri #gizemlesunum #tarifsepetiniz #tarifsunum #mucizetatlar #enlezzetlitarifler #sahanelezzetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.